20-09-2016 - Jana Bosse

WinterTrex start het winterseizoen 2016/17 met een verbreedde keuze van accommodaties en verbeterde service voor de beste prijzen. Bij de expert in wintersport vakanties zullen tot 1.500 accommodaties in meer dan 500 plaatsen boekbaar zijn!

Veel meer mogelijkheden en veel meer keuze voor nog meer plezier op de pistes. Aanstaande winter wordt de keuze nog breder. In het seizoen 2016/17 biedt WinterTrex 1.500 accommodaties in meer dan 500 plaatsen in 13 landen aan. “Wij hebben vooral in Oostenrijk onze keuze aan accommodaties vergroot”, zegt Thomas Bartel, directeur van Wintertrex. “Maar het proces blijft bezig. Wij werken er continu aan ons assortiment te vergroten.” Daarmee is Wintertrex een van de leidende partijen als wintersport touroperator in Europa. De bestemmingen die WinterTrex aanbiedt liggen in Andorra, Bulgarije, Duitsland, Frankrijk, Italië, Canada, Oostenrijk, Polen, Zweden, Zwitserland, Slowakije, Tsjechië en de Verenigde Staten.

De skigebieds-consultant vindt de perfecte bestemming

Een groter assortiment is ook een grotere uitdaging voor de klanten. Waar gaat de reis naar toe? “Iedereen heeft zijn individuele wensen voor de perfecte wintersport vakantie”, zegt Thomas Bartel. “Wij willen dat iedereen bij ons vindt wat diegene zoekt, zodat de vakantie een onvergetelijke ervaring wordt zonder compromis.” Daarvoor is de skigebieds-consultant, deze is op de website geïntegreerd. De consultant maakt de zoektocht voor de perfecte reisbestemming eenvoudig. Ben je ski-beginner of ervaren snowboarder? Familie vakantie of après-ski fan? De gemakkelijke en tegelijkertijd gedetailleerde filter mogelijkheden maken het mogelijk snel een passende aanbieding te vinden.

Nieuw vanaf winter 2016/17: gratis annuleren

WinterTrex biedt niet alleen een brede keuze van reizen, maar ook de beste prijzen en de beste service. Ook het annuleren wordt gemakkelijk gemaakt: klanten kunnen tot en met 6 weken voor reisbegin gratis omboeken en binnen 5 dagen na de boeking gratis annuleren. Er zijn weinig touroperators die zo klantvriendelijk zijn. Ook de al bekenden voordelen blijven bestaan: tot en met 100% kinderkorting & Best-Price en sneeuwgarantie. Zijn er binnen 5 dagen voor reisbegin op grond van sneeuwtekort alle in de skipas geïncludeerde skigebieden niet geopend, is een gratis omboeking voor een

andere reis in dezelfde periode mogelijk. “Wie bij ons een wintersportvakantie boekt, die krijgt ook wintersport”, beloofd WinterTrex directeur Thomas Bartel. Met de toevoegingen van materiaal, verzekeringen, ski en snowboard lessen kan het service pakket helemaal individueel worden samengesteld.

Een gedeelte van de nieuwe accommodaties zijn nu al boekbaar op www.wintertrex.nl.

• dinsdag, 20. september 2016

Uitstekende wintersporters zoals Franz Klammer, Hermann Maier of Toni Sailer hebben ...