Top 10 evenementen in de sneeuw – Mis het niet!

03-11-2014 - Kathrin Esser

2014 wordt een heftige winter, en dat komt niet alleen door de verwachte sneeuwval. Als u een blik werpt op de evenementenkalender van de skigebieden, zult u zien dat u zich kunt verheugen op de gaafste evenementen. Feestgangers en wintersportliefhebbers mogen deze evenementen in ieder geval niet missen!

(c) James Blunt / TVB Paznaun-Ischgl

Top of the Mountain concert

Misschien is het openingsconcert in Ischgl wel het grootste concert uit de Alpen. Dit jaar treedt niemand minder dan James Blunt op, hij zal de nummers van zijn nieuwe album „Moon Landing“ spelen. Het concert vindt zoals ieder jaar plaats op het open-air podium op de Idalp. Dat betekent dat iedereen met een meerdaagse skipas gratis toegang heeft. Alle anderen betalen € 60,- voor een dag-skipas of € 88,- voor een tweedaagse skipas Ischgl * 29-11-2014

Pow(d)er Week